Vitaal naar 2030

Besteedbaar inkomen en aantal bezoekers hebben een positieve invloed op de vitaliteit van het Centrum van Panningen. Maar hoe bereik je onze bezoeker? De posters en flyers zijn niet toereikend genoeg. Website Thuis in Panningen, Facebook en Instagram is een goed instrument met een groot bereik. Maar niet iedereen maakt gebruik van Facebook en Instagram. Het uitgeven van een krant of magazine bereikt in één oplage een groot aantal huishoudens in de Gemeente Peel en Maas, Gemeente Horst a/d Maas en Gemeente Leudal. Dit alles samen omvat ons hele pakket aan externe communicatie wat ons bereik vergroot en completeert. Dit wordt ook ingezet om het centrum te presenteren aan alle vakantiegasten.  Zo is onder meer de Zomerinfo ontstaan, een kleurrijk magazine waar alle dagrecreatie en evenementen in staan van heel Peel en Maas. Hierin als rode draad presenteren wij groots ons centrum met zijn compleet, compact en veelzijdig aanbod. Ook het voorjaars- en najaarsmagazine zijn die momenten waar wij het centrum in één uitgave bij meer dan 40.000 huishoudens kunnen presenteren. Alles om zoveel mogelijk bezoekers kennis te laten maken met Panningen centrum. De uitgave van de Zomerinfo, het Voorjaarsmagazine en het Najaarsmagazine is succesvol als wij ons als compleet centrum kunnen presenteren. Hoe presenteren wij ons buiten Peel en Maas. We zijn een centrum met meer dan 20 horecazaken, meer dan 30 modezaken en in totaal meer dan 120 winkels. Dit heeft een enorme aantrekkingskracht als we dit gezamenlijk naar buiten brengen. Vitaal naar 2030 is ons doel, maar hiervoor hebben wij jullie allen nodig.